HTML

Mi van 40 után?

2008.09.22. 20:08 | apasaky | Szólj hozzá!

 Mi van 40 után?Azért kérdem mert "gond"van a házasélettel.Én heti 2-3 alkalmat el tudnék viselni,de a feleség 2-3 havonta 1-et.(Szerintem ha valami jó akkor durr bele.)Ha meg nem akkor miért nem mondja meg?Az egészségügyben dolgozik.Biztos stresszes,de havonta "csak"11-12 napot robotol...igaz azt 12 órában.Magam is melóztam 12 órában ,volt ,hogy 15-16-ban is.Nekem nem volt akkor sem ilyen problémám.Nem vagyunk egyformák.Kérdeztem,de azt mondta minden jó.De valami csak nem,és már annyira idegesít,hogy az egész napomra rányomja a hangulatát.Remélem,hogy változni fog pozitív irányban mert ha nem,akkor bizony keresnem kell valami megoldást.Azt meg nem nagyon szeretném csak a legvégső esetben.

Szeretnék olvasni 1-2 véleményt ez ügyben,hátha csak én látom ily borusan a dolgot.

A bejegyzés trackback címe:

https://szakimaki.blog.hu/api/trackback/id/tr7676418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása