HTML

Futás

2008.09.21. 07:15 | apasaky | Szólj hozzá!

Meneküljön ki meg tehetei!Ebben az országban a becsületes dolgozni akaró úgy sem tud boldogulni!Nem hiszem,hogy csak az lenne a megoldás,hogy vállalkozó legyen az ember.Mert ezt hallom.A munkáltató nem akar járulékot fizetni és inkább legyen véllalkozó a munkás és fizesse ő.Szerintem én a mostmár kevesek egyike vagyok aki még alkalmazott,de már tőlem is kérdezték,hogy "nem akarja kiváltani a vállalkozói engedélyt?".Hát nem.Utána annyi se maradjon mint eddig?A gyermekemnek nem győzöm eleget mondogatni,hogy tanuljon "rendesen"mert magának tanul.Azt nem veheti el tőle senki.Tanulok vele én is...legalábbis ami az öreg fejembe belefér.:)Az angol mellé most felvette a japán nyelvet is.Tetszik neki nagyon.Szerintem nem sokkal nehezebb mint anno az orosz volt nekem.Számomra érdekes leírni a sok ákom-bákomot.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://szakimaki.blog.hu/api/trackback/id/tr15673780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása